Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Orzyszu Sp. z o.o.

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na dostawę miału węglowego M IIA typ 31.2 klasy 21/16/06 w ilości 2.500 Mg na sezon grzewczy 2022/2023 r.

  Orzysz, dn. 08.11.2022r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na dostawę węgla kamiennego M IIA typ 31.2 klasy 21/16/06 w ilości 2.500 Mg

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Orzyszu
Sp. z o.o.,12-250 Orzysz, ul. Rynek 3, a w postępowaniu nie obowiązują przepisy ustawy ”Prawo zamówień publicznych”.

  1. Nazwa i adres oraz siedziba zamawiającego

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Orzyszu Spółka z o.o.

12-250 Orzysz

Ul. Rynek 3

tel. 87 423 70 16/ 730 996 700

www.bip.zuk.orzysz.pl , biuro@zukorzysz.pl

  1. Tryb i rodzaj zamówienia

Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia - dostawy

  1. Przedmiot, wielkość i zakres zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa miału węglowego (CPV 09111210-5 węgiel kamienny) M IIA typ 31.2 klasy 21/16/06 w ilości 500 Mg na sezon grzewczy 2022/2023 r. o parametrach jakościowych:
  • Typ węgla 31.2
  • Wartość opałowa w stanie roboczy min. 21.000 kJ/kg
  • Zawartość części lotnych od 30% do 35 %
  • Zawartość popiołu w stanie roboczym max. do 16 %
  • Zawartość siarki w stanie roboczym max. do 0,6 %
  • Całkowitą zaw. wilgoci w stanie roboczym max. do 15 %
  • Granulacja od 0 do 20 mm
  1. Zakres zamówienia:

 

  1. Miał w ilości 2.500 Mg Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na plac składowy Zamawiającego – Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Orzyszu przy ul. M. Kajki 4.
  2. Dostawy muszą być realizowane transportem samochodowym i rozładowane na placu składowym PUK w Orzyszu na koszt Dostawcy.
  3. Rozładunek poszczególnych dostaw musi się odbywać w dni robocze.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

 

  1. Zamawiający planuje następujący harmonogram miesięcznych dostaw miału węglowego:

Miesiąc

Wielkość dostaw w Mg

Listopad

500

Grudzień

500

Styczeń

500

Luty

500

Marzec

200

Kwiecień

200

Maj

100

RAZEM Mg

2.500

 

 

 

  1. Dopuszcza się wcześniejszą realizację dostaw przy zachowaniu terminów płatności wynikających z harmonogramu dostaw po uzgodnieniu z Kupującym.
  2. Rozliczenie ilościowe dostawy odbywać się będzie na podstawie zestawienia ważeń poszczególnych pojazdów przeprowadzonych na zalegalizowanej wadze samochodowej znajdującej się na składzie opału.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostawy węgla w granicach +- 20% w zależności od potrzeb.
  4. Podany wyżej harmonogram dostaw może ulec modyfikacjom wynikającym z uwzględnia poziomu zapasów magazynowych, wpływu warunków atmosferycznych oraz innych czynników.
  5. Termin realizacji: zgodnie z harmonogramem.
  6. Terminy i miejsce dostaw
  • Termin realizacji: zgodnie z harmonogramem.

 

Miejsce dostaw: Skład opału Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Orzyszu przy
ul. M. Kajki 4.

  1. Oferty wariantowe i częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki w nim zawarte SIWZ.

  1. Wadium

Nie dotyczy

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%

 

  1. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert     
  • Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, czwarte piętro pok. 402
  • Oferty należy składać w terminie do dnia 16.11.2022 r. do godz. 12:00
  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.11.2022 r. o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego, bez udziału składających oferty
  1. Termin związania ofertą

Wymagany termin związania ofertą do dnia 18 listopada 2022 r.

  1. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie elektronicznej. SIWZ można również pobrać w siedzibie zamawiającego.

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
  • Kierownik ds. ciepłownictwa – Robert Toczyński tel. 603 810 413
  • Starszy Inspektor – Anna Olender tel. 607 429 917

Informacje można uzyskać w dni robocze w godzinach 800 -1400

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania przetargowego lub unieważnienia postępowania
  2. Wyjaśnienia (pytania i odpowiedzi) do SIWZ będą publikowane na stronie internetowej www.bip.zuk.orzysz.plw zakładce przetargi.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 8 lis 2022 13:21
Data opublikowania: wtorek, 8 lis 2022 13:31
Opublikował(a): Karolina Karwowska
Zaakceptował(a): Karolina Karwowska
Artykuł był czytany: 426 razy